Temporalització: L'activitat tindrà una
durada d'uns 20 minuts aproximadament.
Objectius:
- Orientar sobre l'estalvi d'aigua, per mitjà de l'aplicació de bons hàbits a la llar.
- Reconèixer
en les fotografies si hi ha representa o no un bon hàbit.
Materials:
fitxes amb imatges de mals hàbits amb l'aigua (aigua encesa mentre ens
rentem les mans, mentre ens ensabonem o
mentre donem sabó als plats) i imatges amb bons hàbits (aigua apagada mentre ens rentem les mans, mentre ens ensabonem o
mentre donem sabó als plats).
Desenvolupament:
Prèviament a l'inici de l'activitat , la mestra ha de
disposar d'un seguit de fitxes o imatges en les que apareixen diverses escenes
quotidianes en que els infants podran identificar i reconèixer
diversos usos habituals de l'aigua que es fan a la llar. En aquestes imatges,
les escenes que hi apareixen poden estar bé o mal
fetes, és a dir, imatges en les que s'hi procura estalviar
aigua i en altres que no.
Un cop preparades aquestes fitxes, la mestra
situarà els infants en rotllana i ella s'hi col.locarà també. És aleshores que anirà
ensenyant les imatges i els infants hauran d'anar identificant quines són correctes i en quines s'han de millorar les actituds que hi apareixen.
No hay comentarios:
Publicar un comentario